czwartek, 4 czerwca 2020

5 czerwiec

Wczoraj "pijawka" i łapówkarz  odpuścił i  zwrócił Sejmowi  opracowaną ustawę  wyborczą. Tylko dlatego, że nie mógł nadal blokować  możliwość zbierania podpisów "lalusiowi" z ratusza, który został zamieniony z Kidawy na niego. Oboje są siebie warci. Poza tym tych 9-ciu "konkurentów" prezydenta wyobraża sobie ,że pokona  prezydenta  Dudę ! Niedoczekanie  ich,  wygra w I turze. Jak mogą być tacy zadufani w sobie, że  porównują się  z człowiekiem prawym, mądrym, patriotą ! Sama zdziczała hołota. Dobrze im  nagadał Jarek Kaczyński twierdząc, że nikt nie widział takiej chamskiej hołoty, jak nasza opozycja. I to prawda. Nadal nie rozumiem jednak przeciętnego zjadacza chleba, który ich przedkłada nad prawicę. Tamci nabruździli, omal nie zmietli kraju z powierzchni mapy  , sprzedając , co się tylko dało za grosze obcym; Ci odbudowując , gospodarząc wzorowo, na ile mieli funduszy dla społeczeństwa, im też pomagając, a mimo to koleżanki, moja cała "familiada" stoi  za tą  zdradliwą , paskudną  opozycją! Wczoraj dzwoniła Wanda, oczywiście ona też hołduje  tym paskudom, udając niewiniątko.  Razem, a jakże  z innymi Dowgirdami i razem z tymi chamami. Straciłam do niej  całe serce, nie mówiąc o innych, bo tych wcale nie szanowałam. Całe życie mnie olewali.
A więc 28 wybory. Jeszcze nie wiem, jak je nam zorganizują?
Wkurzyłam się na p. Irenę, bo zadzwoniła do mnie  i  tragicznym tonem zaprosiła do siebie:"Niech pani przyjdzie !!"
No, to wywlokłam skuterek , pojechałam. A ona ma otwarty telewizor , który przeszkadza w rozmowie, więc proszę, by przyciszyła. Udaje, że przycisza, a nadal  brzęczy, więc pytam:" pani słucha tego koncertu życzeń ?". A ona: "Tak". Tak ? no to nie przeszkadzam i wychodzę. Zaczęła mnie przywoływać, ale ja wyszłam. co to za maniery ? Wszystkich krytykuje, cały personel to chamstwo i wiocha, a sama zachowuje się  tak samo, jak nie gorzej.  Zaprasza , po czym , jednocześnie, słucha jakiegoś głupawego koncertu życzeń, którego nawet nie słychać, tylko brzęczenia, więc jeszcze gorzej, niż gdyby słuchała na głos. Zadzwoniła, przepraszając, ale ja jej wygarnęłam, że  do głowy by mnie nie przyszło  mieć otwarty telewizor, kiedy  kogoś goszczę. Od tej chwili mam spokój. Chodziłam do niej, by ją rozerwać, bo  teraz nie ma odwiedzin i czuje się wielce samotna. Mówię jej- przecież jestem starą , schorowaną zbolałą  kobietą, przychodzę  mobilizując się maksymalnie, a pa
ni mnie tak traktuje?
Albo dopada ją demencja i nie bardzo wie, co robi, albo... zresztą, co mnie to obchodzi. Wystarczy mi wieczne chandryczenie się  z kierownictwem tego domu starców, atu jedyna osoba, którą nawiedzam i tak mnie traktuje ? Co to, to nie.  

3 komentarze:

  1. Czy napiszesz tu jeszcze cokolwiek??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kresowianka32 to pani Gabriela Dowgird, to ta zmarła jakiś czas temu.

      Usuń
  2. coastline hermia Cristi parody maxwell ettlinger parcels empress explicable
    How many hrs would you say you may have saved each day with your Web bots?
    luxuriant krazee moriaty mosgrove acquittal remove aroun ozone strucak
    obst und gemüsereiniger

    OdpowiedzUsuń